onsdag 7 juli 2010

Bitter, småsnygg och har PMS. Vem vinner?

Är det bara jag eller är inte Tom Riddle typ...lite småsnygg sådär? alltså, generellt. Typ badass (låt oss nu glömma allt dåligt han gjort och se på hans goda sidor...ehh) Jag menar, han är ju jävligt bitter...

Och fan, Albus Dumbledore. Var ond, kom på bättre tankar, dödade sin största kärlek och är nu den sötaste farbrorn som någonsin levat (och han är gay!). Vi glömmer att han är bajsnödig i hela bok sex (det är därför handen är brun; han hade den i röven hela tiden).
Albus, liksom Tom Riddle, är/var jävligt bitter. Alttså: lite småsnygg.

Hur kan vi glömma. Harry...i femman. Vilken bitterhet.
I och för sig, Harry i allmänhet. Han han PMS.

Känns som om de flesta är bittra. Typ alla. Nämn någon som inte är bitter (Luna Lovegood typ.)

Percy är jävligt bitter.

Vi borde kora Harry Potters mest bittra karaktär.

Snape lär ju vinna. Fast jag vet inte, han är lite glad ibland.
Antagligen blir det Filch.

Och jag måste bara tillägga:

Jag älskar att de alltid tror att det är Malfoy som är the culprit. Men att det aldrig är så. Förutom när alla släppt det(och växt upp) och Harry är helt ": OOOO Det måste vara Malfoy!!" och alla är typ "Men...nej?(!) Släpp det där, Harry"...och så är det Malfoy (:PPPppPpPPpPPP).


Jag hatar Cho Chang och Ginny. Tråkigare tjejer får man ju leta efter. Bleh.

Nu känner jag att det blev alltför meningslöst. Jag ska gå och sova.

1 kommentar:

  1. Du har nog helt rätt! Filtch vinner! Med hästlängder! Filtch är fin han! Skulle vara härligt att läsa listan av förbjudna saker... kanske skulle bege mig till hans kontor!

    SvaraRadera